Blizza.blogg.se

Chicken Island

Kategori: Under resa

Igår var vi vid poolen hela dagen, skönt! På kvällen var vi på en annan strand, 10-15 minuters promenad från Ao nang stranden. Där satt vi på en bar och kollade in solnedgången. Magiskt vackert! 😍
Vi var på vår första massage igår kväll, jag och pappa tog Aloe vera massage och mamma fotskrubb samt pedikyr. Såååå skönt! Att bli dränkt i Aloe vera är verkligen nice när man hsr varit mycket i solen och är lite småbränd.

För bränt mig har jag... brände mig lite i nacken första dagen när jag somnade vid poolen, och sedan dess har det bara gått utför...
Nej men asså jag har så satans ont i nacken, kan knappt få på mig ett linne. Sedan nedanför öronen, på halsen typ, har jag bränt mig lite. 
Nu har jag precis duschat och insett att jag har bränt mig lite på baksida lår också... JÄVLIGT ont verkligen. Förstår faktiskt inte hur för idag har jag smort mig med solkräm like a crazy person. Asså verkligen heeela tiden, efter bad, under solning, när vi äter, ALLTID. 
Juste baksidan av armarna är lite röda också 😅

Anyways, idag har vi varit på Koh Gai, Chicken Island med andra ord. Va där mellan typ 12-16, snorklat mycket och solat. Det tog ca 25 minuter att åka med longtail-båt.
Pappa har mått dåligt idag, mått illa, känt sig yr, huvudvärk mm.
När vi kom tillbaka till Ao nang från Chicken Island gick pappa därför upp till hotellrummet och la sig. Jag och mamma låg på Ao nang stranden några timmar, gick och käka lite och kom upp till hotellrummet för kanske 50 minuter sedan. 
Det har varit en härlig dag! Dock tråkigt att pappa inte mår bra ;(

Snart ska vi ut på stan, äta, ta nån massage och kolla lite i affärer. Med tanke på stackars pappa kanske vi kommer hem lite tidigare ikväll.

Har hört att det är snökaos hemma i Stockholm, eller ja kanske hela Sverige! Kan bara säga att vi sörjer för er 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

Gårdagens solnedgång 🌅😍

Tänkte ladda upp fler bilder men internet fuckar ur så det får bara bli dessa från igår helt enkelt!
Kommentera inlägget här: