Blizza.blogg.se

Till dig, Samir ❤

Kategori: Allmänt

Samir.


Du är min pusselbit❤️ Den enda biten som saknades för att pusslet skulle vara färdigt. Haha dålig liknelse - men poängen är att du gör mig hel o så extremt fucking lycklig. När jag ser dig, lyssnar på dig eller pratar med dig faller alla bitar helt på plats. Jag kan se mig själv så lyckligt lottad att jag kan kalla mig besatt av dig. Jag vet att det kanske skrämmer dig lite, det skrämmer faktiskt mig också😁❤️ men när jag är/träffar då känner jag mig trygg. Det är en sådan trygghet jag aldrig upplevt förr, en sådan jag aldrig vill förlora. Jag vet att vad som helst skulle kunna hända och det sista jag skulle göra är att gå från dig❤️ Du får mig le på ett sätt som ingen annan kan. Du gör mig lycklig så att jag ibland kan komma på mig själv att le när jag tänker på dig. Du gör mig glad av alla småsaker du skriver, säger och gör. 

Det är då jag inser vilken tur jag har. Jag vet att det finns en kille som heter Samir Badran❤️ Vi fans har turen att ha hittat den bästa killen som någonsin levt. Jag har turen att hitta någon som gör allt så lätt och stryka det komplicerade. Någon som lyser upp min värld när jag har det jobbigt. Jag hoppas du vet att jag skulle gå genom eld och vatten om du bad mig, jag skulle tveka en sekund.❤️ I will never let you fall

I'll stand up with you forever

I'll be there for you through it all

Even if saving you sends me to heaven.


Mår du bra, mår jag bra. Gråter du, gråter jag. Skrattar du, skrattar jag. Är du sjuk, är jag sjuk. För mina känslor e du.❤️

Jag vill tacka dig. Tacka dig för att du orkar med dina fans. Ibland är vi helt idiotiska och duma i huvudet, förlåt för det. 

Jag vet inte hur vi någonsin ska kunna ge tillbaka allt du ger oss. Iallafall inte jag. Jag vet faktiskt inte vad jag ens har gjort för att förtjäna dig i mitt liv, jag måste gjort något riktigt snällt o bra.❤️ För du är den finaste människan jag någonsin träffat. Så fantastisk, underbar, snäll, ödmjuk, rolig, ärlig... Jag tror jag kan hålla på hela natten! Det vore dock lite dumt kanske, för du skulle tappa intresset haahha😂❤️ Nu ska jag sitta och vänta tills nästa gång jag får träffa dig, krama dig o känna glädje ❤❤️❤️ Jag älskar dig, föralltid❤️ 


Kommentera inlägget här: