Blizza.blogg.se

Life update :)

Kategori: Allmänt

Hej på er! Här kommer en liten life update, med tanke på att bloggen har varit inaktiverad ett tag hahhah

Vad har hänt då?
Ja inte jättemycket faktiskt haha.
jag fick sommarlov för ungefär 5 dar sen.
- jag har köpt guldkortet på grönan & varit där endast 3 ggr den här sommarn än så länge.
- jag har gjort mig av med vänner som jag känner att inte gör något possitivt i mitt liv.

- jag har varit och träffat Samir & Viktor med Anglea, äntligen!!! Riktigt taggad på denna sommar med alla spelningar & allt🤘🏽
- kom hem från Spanien för 1 vecka sen. Vi va där i typ 6 dar. Kan ladda upp lite bilder.

- just nu sitter jag på tåget påväg till Gbg. Ska träffa Sania, Samantha & Vicksn där. Taggar Liseberg imorrn yeey

Vad ska hända framöver?

- vi ska vara i Sundsvall hela juli. Lär bara åka ner till Stockholm när Samir & Viktor har spelning. Men annars är vi nog där uppe.

- Som sagt, Samir & Viktor. Träffade de för typ 2 dagar sen & ska snart iväg igen haha.

Sen venne riktigt. Samantha & Sania kommer till Sthlm i sommar. Och Philippa kommer hit också <33 tagga!!!
Åker nog till gbg nån elr några fler ggr i sommar. 
Jag hoppas på att få träffa Michelle när hon kommer hem från Norge också såklart <3
Sen är det väll inte så mycket mer antar ja haha.









Där har ni lite bilder lol.
Hallå måste komma med blogginlägg ideer. Om inläggen bara ska handla om mitt liv så lär ingen läsa tillslut HAHAH
Skriv vad som helst, vad ni än vill. Så kör ja på det :)

Snapchat: blizza02 
Instagram: issabergstrom & issaaazz. Råder er att följa issabergstrom :)
Periscope: issaaaz
 
Kommentera inlägget här: