Blizza.blogg.se

Back on track :)

Kategori: Allmänt

Tja! Sommarlov & ja e back on track! Kör på en 20 frågor om mig & skriver längre imorrn, ok?☺️

1. Vad heter du? Isabella Bergström, vill ENDAST bli kallad för Issa.

2. Hur gammal är du? 13, 14 i september

3. Var bor du? Stockholm

4. Är du kär? Ja

5. Vad har du för mobil? Iphone 6S rosa

6. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  jag skulle nog shoppa en hel del. Spara lite & bara leva spontant haha

7. Vad gillar du mest/minst med dig själv? Det jag gillar mest med mig själv är min attityd mot människor, du får vad du förtjänar verkligen. Det jag gillar minst är att att jag har väldigt lätt för att få utbrott och bli fett förbannad HAHA

8. Nämn tre personer du kan lita på- 3 räcker inte, så väljer att inte nämna några.

9. Vad är det värsta du vet? Folk som tror sig vara fettmkt men är bara sjukt pinsamma HAHA

10. Drömmar i livet? tjäna mycket pengar så jag kan göra det jag vill, resa, bo fint, shoppa, ha kul och njuta. Sedan vill jag jobba som modell. Och ha en bra kontakt men Samir, Viktor & alla i den kretsen haha. Och detta är saker som kommer hända. det är inte bara en "dröm" just sayin :)

11. Nämn tre favoriter i garderoben- Just nu: Success tröjan, rosa jeansen & min "Thug life" tröja lol

12. Favoritläsk? COLA OMGGG

13. Piercingar/tatueringar? Har hål i öronen & navelpiercing. Mer kommer :)

14. Vad vill du ha just nu? Cp-mycket pengar.

15. Tränar du? Aa på gymmet Sats. Dansar också

16. När går du och lägger dig? När ja e trött :) 

17. Nämn tre saker/personer du saknar- samma där, finns för mkt. Så väljer att inte svara alls.

18. Roligaste kompisen? Har bara roliga kompisar :) er andra gör jag mig av mä

19. Vad är du rädd för? Människor som e snakes

20. Vad ser du fram mest emot just nu? Åka till Gbg imorrn & träffa Sania Samantha & Vickan <33




KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-06-13 | 22:35:54

    Finaste

    Svar: <33
    Issa

  • Anonym säger:
    2016-06-13 | 22:37:53

    Haha modell lär du aldrig kunna bli

    Svar: Menar du att jag är ful eller att jag inte kämpar för det? Vad du än menar så ger det mig stor motivation att kämpa för det ännu mer :D men tack för att du delar med dig av dina tankar, det hjälper mig mycket! Kärlek till dig :) <3
    Issa

  • Fast du har ju redan gjort modell-reportage 👌 säger:
    2016-06-14 | 00:00:17

    Fast du har ju redan gjort modell-reportage 👌

    Svar: Aa, thatd true ❤️
    Issa

Kommentera inlägget här: