Blizza.blogg.se

Bästa dagen ever <3

Kategori: Allmänt

Hej! Asså det här har varit den bästa dagen i hela mitt liv svär!
Idag åkte jag och min kompis Angela till Solvalla. Det har varit "djurens helg" där denna helg och artister har kommit dit på gig. Och idag klockan 2 så kom Samir och Viktor och asså vi har haft såååå kul💗 Vi ringde Samir när vi va där OCH HAN SVARA😱😱😱

Vi ba: "hej Samir vart är du?"
Han ba: "Jag är påväg till Solvalla med bilen, nidå?
Vi ba: "vi sitter och väntar på er i Solvalla"
Han ba: "okej då ses vi snart"
Vi ba: "jaaaa det gör vi. Vi älskar dej"
Han ba: "jag älskar er mer tjejer, puss"
Vi ba: "puss puss"

Bästa samtalet i hela mitt liv asså <3 <3 <3
Aja här kommer massa bilder :)



Bilder från själva giget❤️

Efter giget stod vi i typ 100 meters kö för att få träffa dom och att få köpa tröjor mm. Och man fick ta bild <3333
Efter vi hade fått våran tröja och bild så stod vi kvar och snacka med dom medans dom signade tröjor och tog bilder med andra.

Eftersom det va djurens helg så fick människor ta med sig djur och Samme o Vicke blev helt in love med en papegoja hahaha

När alla människor va borta förutom jag och Angela så prata vi mer med dom, kramades typ 1000 gånger och tog bild💗




Asså jag kan inte få in i min skalle att dom är så snygga, heeeelt sjukt


Världens bästa dag verkligen <3
Kommentera inlägget här: