Blizza.blogg.se

Ny juldesign :)

Kategori: Allmänt

Hej! Som ni kankse har sett så har jag skaffat en ny design på bloggen (igen). Det är för jag tänkte nu när julen börjar närma sig så kan det vara kul med en lite "juligare" bakgrund. Och jag tyckte den här designen var jättejättefin verkligen. Tycker ni den är fin, eller vill ni att jag ska ändra på något? Eller är det bra som den är?
Jag blir jättetacksam om ni vill/orkar lämna en kommentar så jag får lite feedback :) Om det är nåt annat ni vill att jag ska rucka på (mer outfit och skönhets inlägg t.ex) så kan ni också jättejättegärna skriva! 
Man vill ju att bloggen ska bli så bra som möjligt för er att läsa :) <3
 
 Verkligen! Tänk mitt liv utan bloggen :O Och tänk min blogg utan mina läsare :OOOOO <3

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2014-11-30 | 22:10:43

    Vilken tur jag hade som gick in här nu då! Jag tycker designen är jättefin men på vissa ställen är det svår att se vad det står. Men den var jättefin💙 Sen önskar jag ett inlägg men MASSA one direction bilder😉 Hoppas önskan slår in! Tänk oss läsare utan din blogg då😯 Puss och kram!

    Svar: Vad kul att du gillade den! Jag förstår vad du menar med att det kan vara svårt att se på några ställen i texten. Jag försökte med massa olika färger på själva texten och jag tyckte att just svart färg var det som syntes bäst. Så det får vara lite lite svårt att läsa😊 Jag vill ju liksom inte ändra färg så det blir ännu svårare att läsa ☮.
    Haha, ett 1D inlägg kan absolut komma, imorgon kanske om du har tur! Ja tänk läsarna på bloggen, ni hade förmodligen hittat en annan blogg☺️ Tack för att du sa vad du tyckte! Puss och kram🎀
    Blizza🍏

  • Sanna ❤ säger:
    2014-11-30 | 23:09:00

    Hej Bella, din nya blogg design är super fin men kan vara lite svårt och läsa på vissa ställen men det är helt okej❤👍
    Du är jätte duktig på bloggar. Du får hjälpa mig lite med min blogg. Ses i skolan kram😘❤

    Svar: Tack gumman💕 Ja jag såg att det va väldigt svår att läsa så jag måste faktiskt ändra på det imorgon! Jag hjälper dig gärna, bara att säga till 😊❤️❤️❤️ Jag kommer inte till skolan imorn, men vi ses på tisdag! Puss och kram💗
    Blizza🍏

  • Emma säger:
    2014-11-30 | 23:41:31

    Jag tycker det borde vara rött för att julen är mer rött om du fattar men den blåa är också jäääätte fin ❤️❤️😊

    Svar: Ja funderade också på det men jag tror nog jag nöjer mig med blå..😊❤️❤️
    Blizza🍏

  • Anonym säger:
    2014-12-01 | 03:18:36

    Jag skriver till dig mitt i natten för jag kan inte sova så jag kollar bloggar =) din design är underbar men lite svår att läsa 👾 Fixa det! Annars äger du och din blogg! Jag har ett litet önskemål: Kan du lägga upp massa bilder på olika citat? Kan du lägga upp bilder på citat som du står för eller vad man ska säga. Sånna som du lixom håller med om. Jag hoppas på det😺 Puss och kram🐳

    Svar: Jag kan inte heller sova, asså det går inte!!! Jag är jättejättepigg, så jag svarar dig nu :) Aa jag ska verkligen fixa designen, många har störts sig på att det är svårt att läsa. Men jag fixar absolut det! Ja ett sådant inlägg kan jag verkligen göra! Jag har massa Citat i mitt galleri som jag älskar, står för och som jag tycker är jättesanna. Nästan alla stämmer in just på mig också☺️👌😃 Så det kan jag fixa! Hoppas du kan sova snart! Puss och kram🐾
    Blizza🍏

Kommentera inlägget här: