Blizza.blogg.se

100 frågor om mig😃

Kategori: Allmänt

 Hej! Nu kommer inlägget som heter "hundra frågor om mig"😃 Jag har somsagt inte skrivit en enda fråga själv, utan de är från en hemsida💗
 

1. Fullständigt namn- Isabella Astrid Anita
2. Ålder? – Snart 12
3. Vart bor du? – I en förort utanför stockholm
4. Bor tillsammans med? – Mamma, pappa och ibland Chica och Foxen.
5. Färg på ditt hus? – Gult med vita knutar
6. Hus eller lägenhet? – Hus
7. När är du född? – 2002, 7 september
8. Klass? – 6:an
9. Vilket år tar du studenten? – 2020 tror jag, haha!
10. Något jobb? - Nej
11. När gick du upp i morse? – 10.00
12. När ska du sova? – Ikväll och inatt, haha
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag?- Chica, mamma, pappa, Nattis, Martin
15. Pussat någon idag? - Ja, Chica och Foxen😘
16. Vad har du ätit idag? – Mat, glass
17. Dagens klädsel? – Svarta tights, vitt linne, svart tjocktröja och USA-converse
18. Dagens smink? – Concealer, puder, mascara, EOS
19. Dagens sötnos? – Alla!
20. Dagens roligaste? - Allt
21. Har du många vänner? - Japp, typ 1000💚👌🍏
22. Hur många har du kysst?- 0
23. Vem kramade du senast? – Mamma
25. Hur många har varit otrogen mot dig? – Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? – Nääää😄
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Nattis tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Emma-Linnea
31. Hatar du någon just nu? – Hata är ett väldigt starkt ord, så nej, men ogillar ganska många

32. Låt? - Alla 1D låta
33. Mat? – Typ allt
34. Dryck? – Cola, ice tea, saft eller vatten
35. Färg? – Gillar rosa, svart, blå, röd och viiiiit
37. Stad? – Stockholm
38. Land? – Sverige😄
39. Ämne i skolan? – Svenska
40. Film? - Ingen aning

Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Vet inte
43. Gången du spydde? – Ingen aning
44. Gången du grät? – Kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? – Visuvio (stavning)
46. Gången du var i Göteborg? - När jag typ var 4-5 år
47. Gången du var i Stockholm? – Bor i Stockholm😏😊
48. Gången du var full? – Har aldrig varit full
49. Gången du var hög? – Har aldrig varit hög
50. Gången du var kåt? – ALDRIG HAHA

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? – Båda..
52. Hund eller katt? - Hund
53. Vinter eller sommar? - Sommar
54. Tvspel eller datorspel? – Datorspel
55. Singel eller upptagen? – Singel ;)
56. Hångla eller ha sex? - Inget, tack
58. Ragga eller bli uppraggad? – vet inte
59. Big Brother eller Paradise hotel? – Inget av det (hatar båda!!!)
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? – Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta? – Coca cola
66. Pizza eller kebab? – Båda👌
67. Randigt eller prickigt? – Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? – Leva

Antal:

70. Personer du älskar? – Min familj och hundarna
71. Personer du hatar? – Hata är ett starkt ord som sagt
72. Gånger du varit full? - 0
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 0
74. Glassar du ätit på en dag? – 4 eller 5😊
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - Va? Haha
77. Gånger du varit hög? -0
78. Personer du saknar just nu? – Hundarna
79. Gånger ditt hjärta brustit? – 1000, inte av jätteseriösa saker haha! Men iaf!

80. Vill du kyssa nu? – Chica
81. Ska du träffa imorgon? – Dom i klassen, mamma och pappa
82. Sjöng du senast för? – Cellie tror jag :)❤️
83. Hade du senast en msn-konversation med? – Har inte MSN
84. Spelade du tvspel med senast? – ingen aning
85. Vill du ta med på resa nu? – Vill typ inte resa nu, eftersom jag kom hem idag :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – Haha nåra tjejer i klassen 😂
87. Förtjänar att dö? – Ingen!
88. Är söt? – Alla (nästan)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Chiiiica

Vad:

90. Gör dig glad? – Att blogga, vara med familjen och att träna💪👊💗
91. Gör dig ledsen? – Mycket
92. Vill du helst göra nu? – Träna
93. Önskar du att du slapp göra? – Plugga
94. Vill du ha nu? - Vatten
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Lite olika, kommer inlägg om vad jag fick. För jag fyller år om en vecka😃
96. Längtar du till? – Min födelsedag så jag får träffa syskonen😃❤️
97. Tycker du om dina betyg? – Första betygen kommer i jul😃😍
98. Ångrar du i ditt liv? – Inget, allt är perfekt👌
99. Är det bästa som hänt dig?- Allt, nej men mycket! Mest när Chica kom till mig❤❤❤❤
100. Hur mycket är klockan? – 22.49

 

Nu fick ni lite att läsa! Puss och hej🔹

KOMMENTARER:

  • Lisa berglund säger:
    2014-09-02 | 21:06:46

    O herregud! Asså du är min enda förebild! Du är rolig verkar spontan verkar alltid vara jätteglad du är jättesöt. Omtänksam skiter i vad alla tycker om dig! Asså jag skulle kunna skriva en roman till dig! Jag hoppas verkligen det går bra för dig och dina betyg. Jag går också i sexan. Jag kommer ALDRIG sluta läsa din blogg! Pussss Lisa❤❤❤❤❤❤❤❤

    Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir😃 Nästan allt du skriver stämmer in på mig. Förutom att jag alltid är glad. Alla har dåliga dagar och jag försöker verkligen bita ihop men det brukar sluta med att jag får utbrott😕😊 Ja, jag skiter i vad andra tycker. Om de tror att de kan trycka ner mig så kan de lika gärna kasta sig i väggen, för det kommer aldrig att gå! Hoppas du är lika stark eller blir stark! Ha det bra! Puss Blizza🍉❤🍓
    Blizza❤️

Kommentera inlägget här: